شرکت بنیتک با هدف صنعتی‌سازی، ارتقاء کیفیت و توسعه سیستم‌های نوین ساختمانی و با بهره‌گیری از توان مهندسین نخبه و با‌سابقه کشور در عرصه صنعت ساختمان فعالیت می‌نماید.

اطلاعات تماس
  • تهران، سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی، خیابان بیستم، پلاک 5، واحد 9
  • 02122303081
  • info@benytech.com

یکی از روش‌های تامین قالب وافل ، خرید و فروش قالب وافل می‌باشد. خرید، اجاره و مجری سقف وافل این مزیت را دارد که می‌توانید در پروژه‌های متعدد از قالب‌های وافل خریداری شده بهره برداری نمایید و در صورت عدم نیاز آن‌ها را در بازار یا به شرکت تولیدکننده بفروشید.

فروش قالب وافل

شرکت بنیتک قالب وافل دو طرفه و یک طرفه را در ابعاد و ارتفاع‌های مختلف تولید و به فروش می‌رساند. همچنین خرید قالب وافل به دو صورت قالب نو یا کارکرده امکان پذیر است که برای دیدن مشخصات هر قالب می توانید از بخش محصولات شرکت بازدید نمایید. خوب است بدانید قیمت قالب وافل کارکرده کمتر و در نتیجه کیفیت کمتری نسبت به قالب وافل نو دارد. اینکه شما ترجیح دهید هنگام خرید و اجاره قالب وافل نوع کارکرده یا نو آن را استفاده کنید به شرایط هر پروژه بستگی دارد.

فروش قالب سقف وافل

شما می‌توانید از طریق فرم تماس با ما کارشناسان شرکت از خدمات مشاوره خرید قالب وافل یک طرفه و دو طرفه استفاده نمایید. کارشناسان شرکت بنیتک بهترین پیشنهاد خرید قالب وافل را با توجه به شرایط پروژه شما به شما ارائه می‌نمایند.