شرکت بنیتک با هدف صنعتی‌سازی، ارتقاء کیفیت و توسعه سیستم‌های نوین ساختمانی و با بهره‌گیری از توان مهندسین نخبه و با‌سابقه کشور در عرصه صنعت ساختمان فعالیت می‌نماید.

اطلاعات تماس
  • تهران، سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی، خیابان بیستم، پلاک 5، واحد 9
  • 02122303081
  • info@benytech.com
 

کارفرمایان محترم در سراسر کشور می‌توانند با ارسال نقشه‌های معماری و مستندات فنی پروژه، از خدمات اولیه و مشاوره سقف وافل به صورت رایگان که در دپارتمان طراحی شرکت شامل موارد زیر می‌باشد بهره‌مند گردند.

  • ارائه مشاوره و پیشنهادات اولیه و بررسی امکان کاربرد سقف‌ وافل منطبق بر شرایط و معذوریات پروژه.
  • تهیه گزارش فنی و اقتصادی و ارائه برآورد از میزان مصالح مصرفی و هزینه تمام شده اجرای اسکلت پروژه با سیستم سقف وافل.
  • ارائه بهترین جانمایی برای عناصر سازه‌ای شامل ستون‌ها و دیوارهای برشی منطبق بر نیازهای سازه‌ای و شرایط معماری .
  • برگزاری جلسات مورد نیاز فنی و توجیهی به صورت حضوری در محل شرکت بنیتک.

شرکت بنیتک در کنار مشاوره سقف وافل؛ تمام اجزای سقف وافل شما را قبل از نصب در محل، با دارا بودن خط تولید قالب‌هایش، آن را تولید می‌کند تا از طراحی سقف وافل بی‌نقص اطمینان حاصل کنید. شرکت ما، قالب وافل دوطرفه و یک طرفه را در ابعاد و گرید‌های مختلف، متناسب با نیاز کارفرمایان سراسر کشور تولید می‌نماید و به عرضه می‌رساند.

مشاوره سقف وافل

در صورتی که شما در نظر دارید با خرید قالب وافل ، پروژه سقف وافل خود را آغاز کنید؛ خدمات مشاوره سقف وافل بنیتک می‌تواند به شما کمک کند تا پروژه خود را با کیفیت بالا و بهترین شکل ممکن اجرا کنید. اگر هم می‌خواهید تیم حرفه‌ای شرکت ما برای اجرای پروژه‌های سقف وافل شما اقدامات لازم را به عمل آورد، ما می‌توانیم از همان جلسه اول با برآورد دقیقی از هزینه و زمان و کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم تا پروژه شما به واقعیت تبدیل شود را در اختیار شما قرار دهیم و آمادگی خود را برای اقدام اینکار به شما اعلام کنیم.

شما می‌توانید برای درخواست مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم تماس با ما برای تیم بنیتک پیام ارسال نمایید.