شرکت بنیتک با هدف صنعتی‌سازی، ارتقاء کیفیت و توسعه سیستم‌های نوین ساختمانی و با بهره‌گیری از توان مهندسین نخبه و با‌سابقه کشور در عرصه صنعت ساختمان فعالیت می‌نماید.

اطلاعات تماس
  • تهران، سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی، خیابان بیستم، پلاک 5، واحد 9
  • 02122303081
  • info@benytech.com
شرکت بنیتک مجری تخصصی اسکلت بتنی با اجرای سقف وافل می‌باشد. واحد اجرای شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی مورد نیاز برای اجرای سقف وافل و با تکیه بر دانش فنی مهندسین اجرایی و اکیپ‌های آموزش دیده خود هر ساله ده‌ها پروژه ساختمانی را اجرا و به اتمام می‌رساند. این شرکت اجرای 300 پروژه با سیستم سقف وافل را به کمک قالب وافل با موفقیت به پایان رسانده است. حجم عملیات ثبت شده شرکت در پروژه‌های به اتمام رسیده به شرح زیر می‌باشد.
  • اجرای سقف وافل به متراژ 800.000 مترمربع.
  • خم و برش و آرماتوربندی به مقدار 40 هزار تن.
  • بتن ریزی به میزان 400.000 مترمکعب.
بخشی از پروژه های شاخص اجرا شده شرکت با سیستم سقف وافل در زیر آمده است.   مجری سقف وافل  

پروژه میدان ملت – متراژ 15000 مترمربع

    پیمانکاری سقف وافل  

پروژه میدان هروی – متراژ 11000 مترمربع

  مجری سقف وافل    

پروژه نیاوران – متراژ 10000 مترمربع

    پروژه پیمانکاری امیرآباد  

پروژه امیر آباد – متراژ 7000 مترمربع

  پروژه پیمانکاری سعادت آباد    

پروژه سعادت آباد – متراژ 7000 مترمربع

 

تولید و اجاره قالب وافل در شرکت بنیتک

شرکت بنیتک، تولیده کننده قالب های وافل یک طرفه و دو طرفه، همچنین اجاره این قالب‌ها به کارفرمایان پروژه برای اجرای سقف وافل می‌باشد.

آدرس شرکت بنیتک: تهران، خیابان شریعتی،خیابان خواجه عبدالله انصاری،کوچه چهاردهم،پلاک24،واحد10

اجرای اسکلت مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش از اجرای هر ساختمان می‌باشد. امروزه کارفرمایان تمایل به واگذاری اجرای این بخش از ساختمان‌های در حال احداث را به پیمانکاران ذی صلاح و باتجربه دارند. واگذاری اجرای اسکلت به پیمانکاران تخصصی سقف وافل موجب کاهش ریسک‌های عملیاتی متعددی مثل عقب ماندگی از برنامه زمان بندی، افت کیفیت، هدر رفت مصالح و… می‌گردد و در نتیجه ارزش افزوده بیشتری را برای پروژه به ارمغان می‌آورد.   مجری و پیمانکار سقف وافل   شرکت بنیتک با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی سقف وافل و با بهره‌گیری از تجربه و دانش فنی مهندسین اجرایی و اکیپ‌های آموزش دیده خود اجرای کامل اسکلت با سیستم سقف وافل را بر عهده می‌گیرد. سازندگان و کارفرمایان محترم از طریق ارتباط با شرکت و ارسال نقشه‌های سازه، حضور در جلسات هماهنگی نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند تا از خدمات پیمانکاری سقف وافل شرکت استفاده نمایند.