شرکت بنیتک با هدف صنعتی‌سازی، ارتقاء کیفیت و توسعه سیستم‌های نوین ساختمانی و با بهره‌گیری از توان مهندسین نخبه و با‌سابقه کشور در عرصه صنعت ساختمان فعالیت می‌نماید.

اطلاعات تماس
  • تهران، سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی، خیابان بیستم، پلاک 5، واحد 9
  • 02122303081
  • info@benytech.com
3
پروژه پاسداران میدان هروی

  • استان
    تهران
  • متراژ زیربنا
    5000 متر مربع
  • کاربری
    مسکونی
  • تعداد طبقات
    10 طبقه
  • بلندترین دهانه
    12 متر

خلاصه پروژه

این پروژه توسط دپارتمان فنی شرکت بنیتک طراحی شده است. در مطالعات اولیه پروژه پس از بررسی گزارش تهیه شده توسط شرکت بنیتک سیستم‌های مختلف سقف‌های موجود از جنبه های فنی و اقتصادی مقایسه و سیستم سقف وافل بنیتک توسط کارفرما برگزیده شده است. در طراحی سازه از اسکلت بتنی با سیستم قاب خمشی و قالب وافل دو طرفه استفاده شده است. کاربرد سقف وافل در این پروژه موجب عملکرد بهتر فنی و لرزه‌ای، سهولت اجرایی، بهینه‌سازی در مصرف مصالح ساختمانی، تامین پارکینگ بیشتر، حذف ستون‌های مزاحم و بهبود فضا و ارتفاع مفید طبقات و افزایش کیفیت ساخت ساختمان بوده است. عملیات اجرایی اسکلت پروژه نیز منطبق بر برنامه زمان‌بندی توسط شرکت بنیتک با موفقیت به اتمام رسیده است.

4
6
2
3
1
5
FARID2
FARID1
FARID 4
FARID 3

درباره بنیتک

شرکت بنیتک با هدف صنعتی‌سازی، ارتقاء کیفیت و توسعه سیستم‌های نوین ساختمانی و با بهره‌گیری از توان مهندسین نخبه در عرصه صنعت ساختمان فعالیت می‌نماید. واحد تحقیق و توسعه این مجموعه با تمرکز فعالیت‌های خود در زمینه سقف‌های نوین ساختمانی موفق به ثبت، توسعه و طراحی سقف‌ وافل بنیتک شده است. این شرکت همچنین با دارا بودن خط تولید قالب وافل بنیتک و اخذ تاییدیه‌های فنی از مراجع ذیصلاح مفتخر به تولید بهینه‌ترین قالب‌های سقفی وافل در سایزهای گوناگون و منطبق بر شرایط فنی و اجرایی کشور می‌باشد. کیفیت بالای خدمات و محصولات شرکت موجب استقبال و گسترش روز‌افزون کاربرد تکنولوژی سقف وافل بنیتک در سطح کشور و منطقه گردیده است. این شرکت با پشتوانه مشارکت در صدها پروژه شاخص ساختمانی در اقصی نقاط کشور و از طریق دفاتر و نمایندگی‌های شهری و استانی خود خدمات طراحی و اجرا اسکلت با سیستم سقف وافل بنیتک و همچنین تامین قالب‌های وافل بنیتک را برای مشتریان خود در سطح کشور و منطقه ارائه می‌نماید.

تولید و اجاره قالب وافل در شرکت بنیتک

شرکت بنیتک، تولیده کننده قالب های وافل یک طرفه و دو طرفه، همچنین اجاره این قالب‌ها به کارفرمایان پروژه برای اجرای سقف وافل می‌باشد.

آدرس شرکت بنیتک: تهران، خیابان شریعتی،خیابان خواجه عبدالله انصاری،کوچه چهاردهم،پلاک24،واحد10