شرکت بنیتک با هدف صنعتی‌سازی، ارتقاء کیفیت و توسعه سیستم‌های نوین ساختمانی و با بهره‌گیری از توان مهندسین نخبه و با‌سابقه کشور در عرصه صنعت ساختمان فعالیت می‌نماید.

اطلاعات تماس
  • تهران، سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی، خیابان بیستم، پلاک 5، واحد 9
  • 02122303081
  • info@benytech.com
3
پروژه کربلا کشور عراق

  • کشور
    عراق- شهر کربلا
  • متراژ زیربنا
    1400 متر مربع
  • کاربری
    مسکونی
  • تعداد طبقات
    8 طبقه
  • بلندترین دهانه
    10 متر

خلاصه پروژه

این پروژه سقف وافل در کربلای عراق توسط دپارتمان فنی شرکت بنیتک طراحی و اجرا شده است. در مطالعات اولیه پروژه پس از بررسی گزارش تهیه شده توسط شرکت بنیتک سیستم‌های مختلف سقف‌های موجود از جنبه‌های فنی و اقتصادی مقایسه و سیستم سقف وافل بنیتک توسط کارفرما آقای مهندس مدنی برگزیده شده است. در طراحی سازه از اسکلت بتنی با سیستم قاب خمشی و قالب وافل دو طرفه استفاده شده است. کاربرد سقف وافل در این پروژه موجب عملکرد بهتر فنی و لرزه‌ای، سهولت اجرایی، بهینه‌سازی در مصرف مصالح ساختمانی، تامین پارکینگ بیشتر، حذف ستون‌های مزاحم و بهبود فضا و ارتفاع مفید طبقات و افزایش کیفیت ساخت ساختمان بوده است. عملیات اجرایی اسکلت پروژه نیز منطبق بر برنامه زمان‌بندی توسط شرکت بنیتک با موفقیت به اتمام رسیده است.

 
4
6
2
3
1
5

درباره بنیتک

شرکت بنیتک با هدف صنعتی‌سازی، ارتقاء کیفیت و توسعه سیستم‌های نوین ساختمانی و با بهره‌گیری از توان مهندسین نخبه در عرصه صنعت ساختمان فعالیت می‌نماید. واحد تحقیق و توسعه این مجموعه با تمرکز فعالیت‌های خود در زمینه سقف‌های نوین ساختمانی موفق به ثبت، توسعه و طراحی سقف‌ وافل بنیتک شده است. این شرکت همچنین با دارا بودن خط تولید قالب‌ وافل بنیتک و اخذ تاییدیه‌های فنی از مراجع ذیصلاح مفتخر به تولید بهینه‌ترین قالب سقف وافل در سایزهای گوناگون و منطبق بر شرایط فنی و اجرایی کشور می‌باشد. کیفیت بالای خدمات و محصولات شرکت موجب استقبال و گسترش روز‌افزون کاربرد تکنولوژی سقف وافل بنیتک در سطح کشور و منطقه گردیده است. این شرکت با پشتوانه مشارکت در صدها پروژه شاخص ساختمانی در اقصی نقاط کشور و از طریق دفاتر و نمایندگی‌های شهری و استانی خود خدمات طراحی و اجرا اسکلت با سیستم سقف وافل بنیتک و همچنین تامین قالب‌های وافل بنیتک را برای مشتریان خود در سطح کشور و منطقه ارائه می‌نماید.

تولید و اجاره قالب وافل در شرکت بنیتک

شرکت بنیتک، تولیده کننده قالب های وافل یک طرفه و دو طرفه، همچنین اجاره این قالب‌ها به کارفرمایان پروژه برای اجرای سقف وافل می‌باشد.

آدرس شرکت بنیتک: تهران، خیابان شریعتی،خیابان خواجه عبدالله انصاری،کوچه چهاردهم،پلاک24،واحد10